SWEJA – Kvalitetspolicy
Vi skall vara ett pålitligt företag som kännetecknas av god affärsetik. Vår kvalitetspolicy är att vi genom ständiga förbättringar ska erbjuda rätt kvalitet på varor och tjänster.
Rätt kvalitet
– Är att vara lyhörd för kundernas önskemål. De löften vi ger måste vi alltid uppfylla. Vid bedömning av hur väl vi lyckas är det kundernas uppfattning – inte vår – som räknas.
– Når vi genom att varje medarbetare känner till och tar sitt ansvar för att säkra den totala kvaliteten samt har erforderlig kompetens.
– Når vi genom att rätt produkt levereras till rätt plats, i rätt tid, till överenskommen kostnad.
– Når vi genom att arbeta mot långsiktiga mål för att ge kontinuitet i relationerna till våra kunder och leverantörer.
– Är att vara lyhörd för kundernas önskemål. De löften vi ger måste vi alltid uppfylla. Vid bedömning av hur väl vi lyckas är det kundernas uppfattning – inte vår – som räknas.
– Når vi genom att varje medarbetare känner till och tar sitt ansvar för att säkra den totala kvaliteten samt har erforderlig kompetens.
– Når vi genom att rätt produkt levereras till rätt plats, i rätt tid, till överenskommen kostnad.
– Når vi genom att arbeta mot långsiktiga mål för att ge kontinuitet i relationerna till våra kunder och leverantörer.
Kvalitetsansvarig är Jessica Larsson 040-15 04 43 jessica.larsson@sweja.se